Måndag!

Jag har varit lite dålig på att uppdatera ;D  men har inte orkat. Idag har jag varit i skolan, tråkigt och sedan typ suttit vid datorn. Igår var det kalas, bror fyller 20år idag...Grattis!
Nu ska jag lyssna på lite musik till och sedan gå och mata mina kaniner. Har även fysik prov imorgon så ska försöka ta mej igenom det en gång innan jag somnar. Valborg på fredag :)  vilket antagligen spenderas med malin och sedan blirdet att sova över hos någon av oss =D kul kul!  Och jag saknar sharmen...ennu <3 
Hjälpte ju inte att jag hittade massa bilder också, kan han inte bara komma tillbaka. Jag kan ju inte direkt bara åka och sno honom ;D även fast det är lockande. Allt jag ber här hemma om till är att dom tar hit sharm åt mej! Nu ska jag försöka få något gjort istället :)

pluss att man börjar känna att  den varma våren är lite påväg nu =D


Bild för cirka ett år sedan :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback