Söndag!

Då vardet söndag igen då. Gillar inte söndagar egenteligen, för det är likamed tillbaka till skolan igen. Haha. Ska försöka pallra mig till skolan imorgon även fast jag vart lite krasslig och har extremt ont i magen. Idag har jag inte gjort något speciellt. Varit med mamma & hjälpt henne lite på jobbet, och vart ut och gått också. Har övat lite prov och ska snart sätta mej i bastun, lyxa till det lite...haha med hårinpackning. Behöver stressa ner lite tror jag :)
Börjar kännas lättare att sharm är tillbaka till svergie men kännslorna dyker upp ibland och gå inte att hålla tillbaka. Nu ska jag fixa något gått och dricka att ha med i bastun. Hoppas er helg har vart bra :D
Och jag har även inte tänkt på det ;) Grattis Malin vännen, med en veckas efterskott som har blivit 15 år gammal! 


Mina kaniner är töntiga ;) haha, fast söta också...


Haha, du håller räkning SEDAN jag blev 15 och inte TILLS jag blir 16 år. Rätt konstigt. Fast att du håller räkningen över huvudtaget är väll... lite mera konstigt. XD

2010-04-14 // 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback