Dag 02- Tre favoritprogram på tv

Idag red malin Rosa :) longerade henne och gjorde lite balans övningar. Gick bra för henne, hon är som en magnet mot hästryggen. Travade baklänges och allt med gjord bara. Jag kommer lätt flyga av.
Vi får se hur det går...hehe
Nu har jag vart duktig och läst halva biologi provet och gjort frågor och läst på kemin så bara att repetera den.
Snart och mata hästarna och sen tv.

Dag 02- Tre favoritprogram på tv


The Simpsons
En klar favorit, kul och alltid bra! Kollar nog nästans det alla dagar.


Two and half men
Kollar ofta :) kul och bra! Har flera avsnitt på datorn också.


The vampire diaries
Förut gillade jag inte programmet, men började kolla på det sen när det inte fanns
så mycket annat att kolla på :) så ser på det regelbundet endå!

Sen har jag ju flera program som är bra. Family Guy, srubs, morden i midsomer och såna :)



Imorgon berättar jag om min förebild ;) och kan säga att det är inom hästsporten!


» Malin

Mohaha, VD for the WIN! <3 Jag som tvingade dig se på det. ^^

2010-12-07 // 14:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback