Dag 04- Mina syskon

Kom hem från skribban för en timme sen, läst igenom provet nu till imorgon. Kemi provet idag var super lätt så hoppas på bra resultat. Imorgon ska jag åka till stan kanske och se om jag hittar en klänning till fredag och samt till julfesten.

Dag 04- Mina syskon
Min bror heter Conny och är 20år gammal. Han fyller år den 26 april och föddes alltså 1990, han är 6 år äldre än mig. Han är cirka 180-190 cm lång och har för tillfället typ blont/råttfärgat hår. Förut har han haft ljusblont och rödbrunt, jag försöker få han att färga håret brunt igen men värkar inte som jag lyckas. Han är min halvbror från min mammas sida. Han bor hemma och jobbar nu. Han hoppade av lucce för några år sedan då han tröttnade. När han inte är på jobbet sitter han ofta hemma och spelar eller är med kompisar. Conny är en snäll och retsam bror ;) haha! Hjälpsam och smart. Annars har jag inte så mycket mera att berätta om honom...

Imorgon berättar jag om Mina rädslor, nu se på tv och sen sova :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback