Dag 1 - presentation av mig själv

Jag heter då Linda Lindblomn och är 14 år gammal :) jag fyller år det 8 februari, vilket är ganska tidigt på året och jag gillar det. Jag är född och uppvuxen på åland i finström. Jag är en väldigt sprallig person med kan bli blyg när jag ska ta kontakt med nya människior.

Min bästa kompis är malin som har hängt med mig i kanske 13 år?
Vi bor kanske 10-20 meter från varandra. När vi var små så  var vi jämt med varandra. Men nu blir det inte så ofta :/ skolan och tröttheten tar över. Men hoppas det kommer tillbaka.

Jag har även såklart många flera bra vänner, Carro, Fanny, Manda Samt från 6:an
Annika, Ida michelle, Cajsa och såna som är bra gammla vänner!


Mina största intressen är hästar. Jag har nu ett islandsto på foder. Roshildur. Som jag ska ha till Maj.
Jag rider ca. 4 dagar i veckan och är hos Rosa 6 dagar i veckan.

Hemma har jag 4 kaniner på gården. Och bor med min Mamma, Pappa & Store bror i ett gult hus.


Detta var en kort presentation av mig.
Missa inte imorgon kväll där jag berättar om mina 3 favorit program ;)

Linda Lindblom ;)





» Malin

Önskar också att vi umgicks oftare. <3 Blir så sällan, speciellt såhär på vintern. Man är så jäkla trött och seg hela tiden. XD

2010-12-06 // 10:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback