Fredag!

Kom just hem från skolan, nu ska jag slappa framför datorn lite och sen gå ut till mina kaniner. Mamma skulle ta rosa efter jobbet så jag kan ta det lite lugnt. Sen blir det middag och ikväll pluggning i ca. 3 timmar. Massa prov framöver. Inte ridit på 3 dagar. Så imorgon och på söndag så blir det två sköna ridturer mellan pluggningen. Nu ta det lite lugnt och släppa skolarbete och allt för en liten stund.

Känner mig så stressad att jag inte änns har dit och ork att åka till hästen, då försvinner orken till att plugga, dagens lärare tar ingen hänsyn alls värkar det som...

Orkar inte blogga om Dag 05- Mina rädslor ännu, blir senare sen...

Snart är det i alla fall Jullov :) läängtar! släppa skolarbetet och ha dit att slappna av, ta hand om hästen och kanske umgås med lite kompisar och ladda upp inför vårterminen...




» Malin

Det är hemskt mycket prov, läxor och allmänt arbete i åttan. Inte direkt så mycket bättre när alla lägger alla prov på slutspurten. :/ Vill du ha hjälp med pluggandet så kommer jag gärna över. :)

2010-12-11 // 10:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback