Helg!

Helg igen :) skönt. Vaknade just prescis och orkade inte somna om för då skulle jag säkert sova till kl. 1 typ.
Idag ska jag julstäda här uppe, damsuga, torka damm, julpynta och reda udan alla kläder som är i rummet.
Mamma är och handlar julklappar idag, fick inte föja med. Fast jag skulle behövt då jag inte har allt inhandlat ännu.
Senare idag ska jag iväg och rida också :)   Nu ska jag gå se om jag hittar något till frukost.

Sen ut och kolla till mimmi som fick bo i garaget i natt då hennes bur är helt slut, så pappa skulle fixa den sen...




» Carro

aaaw vilken sötnos! :)))

2010-12-18 // 10:43:48
» Malin

SÖÖÖTIS! <3 Inte träffat kaninerna på länge nu. :( Fin bild.

2010-12-18 // 17:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback