Februari!

Nu är det februari. Och jag fyller år om ungefär 4 dagar =D   jippie.   Och det har gått lite trögt med bloggandet pga av att det inte gått att ladda upp något inlägg. Idag var jag i stallet, mockade och ryktade. Nu har jag ont i halsen så skall gå och dricka varm oboy och sen ut i kylan. Och imorgon är det ridning igen. Det blir kul.

Och snart sportlov. Då bär det av till sve. Och jag har typ önskat mej ridskor i födelsedags present. Kul xD men eftersom vi åkter till svergie så får jag ju mera kläder då ist ;)



Haha gammal bild på mej och sharm :)   börjar föresten gå bra med
ridningen nu. Inga tvärnitar och sånt längre. Utan lyssnar på skänkeln
och går fram fint i trav osv. =D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback