Battery

Jag har idetorka om vad jag skall blogga om ;p  hehe.  Malin sov här från igår tills idag då, kul!   men extremt trött nu, eftersom vi satt uppe och babblade till klockan halv 5. på morgonen ungefär.   Och idag var jag och red sharm, och han var pigg, skrittade ut. Och imorgon är det skola igen, ganska tröttsamt + att jag har tre prov denna vecka + att jag skall till stallet några dagar. Bara att sova, äta, skola, stallet och mycket sova sen så kanske jag klarar denna vecka :)    och det känns som jag sitter och bloggar för mej själv nu igen. Haha!

och jag har drukit mycket battary/energidricka nu på senaste tid. Bara massa socker
och kofein.  urk, måste sluta även fasst jag tycker om det.


En dåligt redigerad battery burk från i sommras ;P


Fy Linda! Inte dricka battery! XD

2010-01-26 // 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback