Fredag!

Änteligen helg igen :)  och jag är aktiv med att blogga, eller så inte ;D  Haha. Idag var det skola då, helt okej. Eftersom jag slapp en lektion eftersom jag hade jour. Kul kul. Imorgon blir det kanske att vara med malin en stund ;D och jag skall snart ta och krypa ner under täcker och sova. Och mina läppar svider ordentligt, ajjajj. Och typiskt värre att mamma bara har läpfett hemma som bara hjälper för stunden och sedan blir läpparna uttorkade.

Och jag skall ha sharm nu i fyra dagar :) Kul. Planerna är vällan att:
Söndag - Rida på banan + skirtta ut + mocka fixa m.m.
Måndag - Rykta & gosa, kanske gå ut och gå lite + mocka och fixa
Tisdag - Rida på banan och kanske skritta ut + att mocka osv
Onsdag - Mocka och kanske antagligen rykta och pyssla :)

Men nu skall jag sluta skriva, bjuder på en flummig egobild ;) :




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback