Sjunde Januari!

Idag var det första dagen efter jullovet då, det kändes väll sådär. Ganska trött nu, suttit och babblat med Ida via skype i typ en timme så. Skall snart gå ner och se om nån kommit hem från jobbet ;D  börjar bli hungrig såatt. Och jag har stora klädproblem har jag kommit fram till, inget passar...och det är en helt termin kvar...och jag som gillar att förändra mej i kläder...då får jag istället gå i samma munkjacka typ 3 dagar i rad. Skall jag måsta önska mej bara pengar och sen svergie resa i födelsedags present istället, suck inte det jag tänkt mej men ;/ aja.
Får typ panikångest varje morgon då inget passar xD

Nu skall jag nog gå bort från datan innan ögonen somnar ;)




Svar: Haha, det är väll klart! XD Gick det bra nerför backen? ;)

2010-01-07 // 19:49:14

Gå bort från datan nuuu! xD viftar med fingret

2010-01-09 // 09:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback