Skola imorgon igen!

Imorgon börjar skolan igen, känner mig verkeligen inte peppad till det. Men har lovat mig själv att försöka skriva över 7:or i alla prov den här terminen, det gäller bara att planera sin tid bätter för dagar och kvällar efter skolan tror jag :)  man sparar vellan tid på det kanske. Känner att det var riktigt intensift förra terminen och endå går vi bara i 7:an.  Men skall packa gymnastik kläder snart vi startar med det imorgon 2 timmar såatt "/
Sedan skall jag äta en smörgås se på lite tv och sen blirdet sova. Var även ute och fotade idag, det var meningen jag skulle fota kaninerna men dom var lite för busiga. Så det blev lite annat. Laddar upp lite! Kom ihåg, kommentera jätte gärna ;D  Tack föresten för alla som kommenterat och läser bloggen!






Haha avslutar med en ful bild på mej ;D



Fina bilder. =D Spec. sista! XD

2010-01-07 // 16:46:07

Fina bilder! :D

2010-01-09 // 09:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback