Trögt med bloggandet!

Hehe, det går ganska segt för mej att blogga. Måste skärpa till mej lite ;D  japp. Igår var jag och mamma till stan en sväng,  köpte någge smink, en munkjacka och någge jeans. Ganska bra vart det. Och jag fyller år snart, hm. Det kommer ju säkert inte bli så mycket här hemifrån eftersom vi åker till svergie sedan och mamma betalar kläder men hoppas ju även på lite egna pengar så får man mera ;D Och jag funderar på att önska mej Ward of Warcraft, eller?  Skall åka till stallet om ca. 1 timme. Blir att mocka boxen rykta och gosa och promenera lite i skogen idag tror jag. Kallt och blåsigt så skönast att stå på marken idag.

Imorgon är det tillbaka till skolan igen, uj uj vad helgerna går snabbt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback