Onsdag!

Kände för att göra ett litet blogg inlägg :) Ska snart se på lite tv, sen läsa och så blir det att sova :D
Imorgon är planerna att cykla till uffe på berget med malin och på kvällen att åka in till stan och sätta på rock off passet samt köpa svarta tights eftersom mina är håliga. Fick även reda på att rosa och kyndill kommer stå i sund med 2 andra isisar :) så kommer rida rosa där istället över höste, kul kul :)
Sen har jag hittat massa kläder på hm som ska klickas hem inför hösten. Var ju och shoppade i svergie men fick inte direkt hem skolkläder på det sättet. Men nu ska jag kolla tv.

Lite av grejerna jag ska klicka hem ;) blir antagligen så snart som möjligt!
I alla fall: Ett aprikostfärgad längre linne, svart långkofta, gråa jeansleggins, ansiktsmasker, svarta tygskor, svart skolväska och typ en svart längre tröjja :D Sen ska jag köpa några huvtröjor från rockzone också!





Haha, samma väska som jag har haft hela terminen. XD

2010-07-23 // 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback