Rock off festival!

Snart börjar rock off :D ska försöka ta mig dit lite i alla fall. Eftersom jag har pass så.
Jag tycker brolle spelat typ i 3 år på rock off :S får dom aldrig nog av honom eller? :O
Kent och Mustasch är lätt bäst i år iaf! Finns ju lite till också :)
Lite planer:

Fredag 23.7 - spelar Markus krunegård & Salem al Fakir - tänker nog inte gå om inte malin ska dit :)
Lördag 24.7 - spelar Lisa Nilsson & Petter - Ska inte gå tror jag.
Söndag 25.7 - spelar kent - då blir det att gå :D
Måndag 26.7 - spelar Eric Saade & Mustasch - blir nog att gå, mest för Mustasch då men :D
Tisdag 27.7 - spelar Lars Winnerbäck - inga planer att gå.
Onsdag 28.7 - spelar Daisy Jack & Hoffmaestro Chraa. - Blir kanske att gå :)
Torsdag 29.7 - spelar Broken Door & brolle - kanske gå :D
Fredag 30.7 - spelar Fredrik furu, Nisse Hellberg & Tomas di leva. Blir inte att gå!
Lördag 21.7 - spelar Åland, sean banan & bullet. - vetint, beror på malin :)


Bild på lillasyster från rock off 2008.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback