Freyja...

Nu blir det ett litet tråkigt inlägg...men,
Freyja har alltid ställit upp för alla, jag kommer aldrig att glömma första uteritten med henne, helt underbart var det...galoppen på grusvägen. Och medlemsritten med fikapaus, freyja tyckte det var roligare att tvinna runt träden istället för att stå still. Och hopplektionen då jag tog fel ridskor . Finns så mycket minnen med dej som jag alldrig kommer att glömma. Alltfrån första gången jag satt på dej till från ca. 1 vecka sedan när jag stod och pysslade med dej i din box. Men någon gång händer det alla. Kommer alldrig att glömma dej, alldrig <3 
och du har det bra där du e nu. Vi tänker på dej och saknar dej, och hoppas du har det bra :)
Tack för det fina åren du gett oss...<3
R.I.P Freyja frá Hemlu

Kände bara för att skriva av mej...fick jusst veta de tråkiga nyheterna. Känns inte leddsamt, bara konstigt & tomt. Men vet att hon har det bra nu, även fast jag känner en tomhet och saknad <3



» Malin

R.I.P. :( </3

2010-04-01 // 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback