Bilder!

Jag orkade aldrig ladda upp bilder så gör det nu istället :)  Fotatde i förrgår och igår. Idag ska jag kolla på ny medryttarhäst, flera kommer dit. Hoppas jag har en liten chans. Ikväll blir det att följa med mina föräldrar på middag för orkar inte sitta hemma och tråka.

Här kommer bilderna:











Orkar inte ladda upp mer bildern ;D
Men hoppas du gillade det...


Hej du fotar jättefina bilder och borde också satsa på fotograferingen:D<3

2010-05-15 // 09:37:04

Du kmr att kunna gå väldigt långt med fotograferingen, de är så vackra bilder, coola perspektiv, och bra skärpa!:D

2010-05-15 // 09:39:09
» Malin

SIMBAAA! *peka hysteriskt* Eh... Ja. XD Jätte fina bilder Linda. Gillar färgerna. ^^

2010-05-17 // 07:03:00

Du är så duktig på att fotografera! Och kaninen längst ner är ju bara för söt....!

2010-09-07 // 16:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback