Brist på roliga inlägg!

Jag kommer inte på vad jag ska skriva eller lägga upp bilder på, har bloggtorka totalt.  Vad vill ni för det första läsa om?  min vardag/skola, hästar och fritid, mina djur, kompisar ? kom på något och komentera :) vill ni ha videosar eller tips?   och vad vill ni se bilder på, djur, natur, människior eller landksap?    kommentera nu så det blir lite intressant att börja blogga om något :)    nu ska jag fixa lite i photoshop och sen spela wow = word of warcraft!


Skulle vara intressant om man fick veta lite mer om DIG!:DOch att få veta lite grand om din skola!;D

I bildväg, skulle det vara kul att få se mer av dina skickliga naturbilder, men även djur, hästar, hundar, katter och kaniner skulle kul!:D

2010-05-16 // 19:02:41
» Malin

Mera bilder på mig skulle jag tipsa. helt allvarlig Haha. Okej, nej. Men lite mera tankar och sådant kanske. Dina funderingar och åsikter om saker och ting. Kanske lite musik och liknande. :)

2010-05-17 // 06:59:56
» Malin

Ehum... *helt allvarlig* ska det vara. XD Glömmer alltid bort att en stjärna på vardera sida gör texten tjock. (Lyckat jag vet. ^^)

2010-05-17 // 07:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback