Helg!

Änteligen helg :)  känns bra. Malin åker som sagt till grekland imorgon och jag får klara mig själv i en vecka. Imorgon ska jag och mamma förmodligen till staden, ska försöka hitta något nytt i klädväg + till avslutningen. Haha börjar känna mig lite aktiv med bloggandet. Ikväll ska jag försöka umgås med mina lurvbollar till kaniner, och slappa framför datorn med choklad och läsk. Har även kanske hittat en ny medryttarponny, mejlade en förut med då var det en annan som skulle förmodligen...men värkade inte bli något av det. Så får hoppas att det blir att prövrida någon dag =D känns bra, hoppas det blir. Well, nu ska jag hitta på något...kanske skriver senare.


bild från 2007 =D gammla minnen...


» Malin

2007 <3

2010-05-17 // 07:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback