Lov!

Ledigt nu idag, fredag, lördag och söndag. Känns bra :)  Malin kommer hem i helgen så slipper jag klara mig själv sen. Idag har dagen bestått av, sitta vid datorn, äta godis och varit ute och fotat, rullat på så i omgångar ;D haha. Imorgon blir jag ensam hemma från typ 8 på morgonen till halv.5 kanske. Läskigt...hur ska jag klara mej? Jag tror det går bra ;)  Imorgon kväll är det trav på ravbanan men får se om jag orkar fara. Blev inget heller med medryttarponnyn, så söker vidare. Nu ska jag ut till mina lurvbollar och laddar upp bilder senare ikväll från idag :)
Vill även ha ny blogg design så ska höra med malin sen om hon orkar hjälpa till att ladda upp, behåller samma färger osv så slipper malin ändra massor. Nej nu ut...



Skarru till Travbanan, vad kul!:)

Synd att du inte hittade nån medryttarhäst, det är bara att kämpa vidare!;)

2010-05-15 // 09:50:24
» Malin

Haha, vi får väll se! ;D

2010-05-17 // 07:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback