Tisdag!

Kom just hem från staden åt tai mat och åkte och handla till sparhallen :) kom hem med massa onödigt, ansiktsmasker, hårinpackning och snyggt fotallbum. Idag var jag och red rosa, barbacka. Mysigt nu i kylan att sitta på fårskingspadd barbacka och bara åka på lilla hilda som töltar så mjukt och sakta.
Carro & Jag lagade kola kakor på hkn, lite fejl :) men dom blev rätt goda.

Nu ska jag fixa lite läxor. Sen tv och unna sig själv lite med ansiktsmask och spikmatta.


Kola kakor recept
1 dl socker
2½ dl mjöl
100 g smör
1 ½ tsk bakpulver
2 tsk vaniljsocer
2 msk sirap

Sätt alla ingredienserna i en skål och knoda snabbt ihop till en jämn deg. Tryck ut på bakplåtspapper och grädda i mitten av ugnen i 175 grader i ca. 12 min

Lycka till :)


Nu är tävlingen om ett PFIFF schabrak avslutad - var det du som vann ? http://brusella.blogg.se

2010-12-03 // 00:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback