Måndag!

Har just klämt i mig middag, chykling gryta och till efterätt kinuski bakelse, blä vad mätt jag är nu i alla fall.
Idag har det vart tråkig dag i skolan, haha. Men skrattat med carro har man i alla fall gjort :) Imorgon till medis på hkn, intresant. Nu ska jag snart åka iväg och fixa till rosa tanten och gosa med henne en liten stund.
Lite senare blir det historia plugg och tv :)


Jag har världens sötaste lilla kanin :) haha!


» Carro

haha de är för att vi e så flummiga haha men de e bra de! Nu kan jag skratta åt musiken i stället haha x'D nej men seriöst de är bra att va med dej i gruppen för då e allt så kul!(Y) en anledning till att jag inte frågar om jag kan byta grupp även om jag egentligen inte hinner med allt nu xD men vi e bäst iaf!(Y)

2010-10-06 // 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback