Tävlingsdags!

Imorgon är det tävling på travbanan, ska va med i lätt fyrgång & lätt tölt. Nervositeten spirar på högst.
Idag ska jag packa inför imorgon, putsa sadel & träns. Samt höra med en jag skulle få låna vita ridbyxor av och så ska jag försöka fixa ett vitt schabrak. Vi är två & två inne på ovalen åt gången. I fyrgången startar jag 4:a och i tölten 3:a   Kommer inte kamma ihop till någon final i alla fall.
Pressat schema idag, hur ska jag hina med allt, sadelputs? mockning? fixa ridbrallor och scharbrak?
Ångest på hög nivå!

Nu ska jag äta frukost. Klockan är bara kvart över nio men kan inte sova, kanske beror på morgondagen ;)



Men ett stort GRATTIS till dej, hörde att de gick väldigt bra på tävlingen!!! Jätte kul, bra jobbat =)

Kram Veka

2010-10-17 // 15:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback