Sorry...

För den dåliga uppdateringen. Har inte så mycket att berätta, allt rullar på som vanligt. Snön börjar försvinna, men nu regnar/snöar det och blåser :/  usch. Imorgon har vi klassmiddag, nice :D  sen helg.

Hittade på en annan blogg.

10 saker du inte viste om mig:

1. Jag är alergisk mot mycket, gräs, hö, hästar, kattor, pollen, nötter, fisk, ägg, mjölk osv. Haha.
2. Jag älskar märkesgrejjor. Såsom chep monday, converse, reebok, addidas, wesc, nudie, lee, micmac, svea, björn borg osv. Och köper hellre ettpar märkes jeans en ettpar vanliga från gina tricot ex.
3. Jag blir lätt arg, har dåligt tålamod och stubin och tål nästans inget.  Då sätter jag på hög musik och spelar hällst wow (world of warcraft) eller bara kollar i väggen. Annars skriker jag hällst ;D haha.
4. Jag lyssnar mera på andras problem änn att tala om mina egna
5. Jag är lat, och låter andra slava för mig ;) haha
6. Jag får lätt dåligt samvete eller tar lätt åt mig av vad folk säger och funderar på det mycket.
7. Jag älskar att sova, och går därför och lägger mig tidigt ibland för att få sova så mycket som möjligt.
8. Jag är en datanörd, och tar datan före läxor ibland.
9. Jag stressar för mycket.
10. Jag vill att allt ska hända fort, och hatar att vänta.


Cirka en månad tills jag förhoppningsvis kan skritta rosa igen :D



» Malin

Tja inget var särskilt nytt där mig direkt men man får väll säga att jag inte hjälper dig särskilt mycket med tian direkt. XD Haha.

2011-04-09 // 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback