Baktime

Ska sätta igång och baka lite ;)  dels till mitt kalas och kanske något annat gott. Sen laga middag och till heppen.
Får se om jag hinner skritta henne lite, om inte mamma slutar allt för sent :)   annars får hon vila i två dagar.
Imorgon skribba så.

Var till tandregleraren idag, blir tågräls i munnen i mars, uppe och sen nere också. Usch, kommer leva på barmat dom första veckorna ;) haha



» Malin

Kalas? Och JAG är inte bjuden? :O FY Linda, fy! XD Haha.

2011-02-01 // 14:55:06
» Carro

Det är klart du kan ju sälja den och få lite cash ;)



Grattis i förskott också! :D<3

Saknade både dej och HKn :O

Och jag lovar att vara kompis med dej även om du börjar se ut som en tönt mehehehe hihi sorrieee du kommer bli jätte söt :')

Och jag kan vara ditt morala stöd sen när du går och gnäller att du är hungrig för att du inte kan äta vettig mat ;)

2011-02-01 // 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback