Dåligt uppdatering.

Har inte orkat bloggat så mycket :)  hade super i svergie igår, hittade lite grejjs i alla fall. Kul.
Idag sov jag typ till lite över 11? skönt att få sova ut :)  sen stekte mamma plättar och sen åkte vi iväg till Hilda. Idag skrittade jag henne i skogen, bra träning sen lite sakta trav på gesterbyvägen. Duktig tant. Imorgon tror jag det blir att rida till sundby igen och på fredag får hon vila.
Skulle vilja börja rida lite lektioner då hon är ganska "svårriden" inte åt det pigga hållet utan svår att jobba med. I tölten kör hon upp hela nacken och huvudet i vädret och hon går bara att rida i from i skritt och trav.  Få lite tips och så skulle vara bra :)

Snart ska jag äta och ikväll blir det film :)







» Carro

sverige borde göras om! ;)

Bara inte Adde får sitta framme... haha men då slipper man ju trängas lika mycket förstås... Din mamma sköter radion utan inverkan av Adde och Nettan sitter bak ;)

Jag måååste få en lektion av Sigfus snart! Hoppas han kommer till Tove annars får väl ponnyerna hänga med över havet nästa gång ;)

2011-02-23 // 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback