En lista.

Hur tidigt stiger du upp? vid kvart i sju (när jag ska till skolan.)

Är det bra eller dåligt?
dåligt!

Vem/vilka vet mest om dig? jag själv kanske?  och malin ;)

Gillar du att slåss ? nej, varför skulle jag?

Vad har du på dig just nu? Jeans, yllesockor & linne

Är du seriös? oftast

Hur många väskor äger du?
några stycken. 4-5 kanske?

Hur många bilar har du/din familj: 2 eller egenteligen 3 då.

Hur många timmar sover du per natt? allt från 6-10 timmar.

Vem är snyggast i världen? haha, Malin sååklart ;D  

Vad är du allergisk mot?
alla pälsdjur, nötter, mjölk, damm & pollen.

Ska du duscha idag? kanske.

Vad är det för veckodag? Söndag

Vad är det för datum idag?
27/2-11

Vad gör du nästa år?
ingen aning.

Är du likgiltig?
öhm.

Hårdrock eller synth? hårdrock.

Är du uppväxt i stan eller på landet? landet.

Gillar du att laga mat? Ja.

Märkeskläder eller secondhand? märkeskläder

Hur många par skor har du? jadu, orkar inte räkna

Vem är snällast just nu? Malin, Carro, Hilda tanten  mfl :)

Var har du ont? i huvudet annars är det okej :D



» Carro

den snor jag! ;)

2011-02-27 // 17:22:57
» Malin

Mohaha! Jag är snyggasrt i världen. segerdans ;D Och sen när blev jag snäll? XD

2011-02-28 // 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback