Huvudvärk.

Migrän igen, blir galen. Orkar snart inte längre, blir att gå till hälsosystern imorgon och fråga. Orkar inte längre. Så jobbigt. Rosas ben var mycket bättre ikväll :)  tur som va!

Imorgon kväll tror jag att jag skall börja med back on track lindorna. Dom två första veckorna ca. ½ timme till 45 min åt gången.  Passligt, så pysslar jag med henne så får hon käka foder och lite halm/hö så hinner jag passligt väga upp hö och och så :)  Sen av med dem innan jag släpper henne i hagen igen.
Sen tredje veckan en paus och sen kan hon börja ha dem över nätterna nån gång i veckan.

och jag är så lat,  har bara läst lite på moppekortet.  Jag som skulle skriva det denna vecka?  vad är detta.
Men skjuter upp det till nästa vecka så läser jag ordentligt och hoppas klara det på första försöket...


Dag otto. Coolingen.




» Elin

Testa köpa Eeze nästa gång du far till Sverige (finns bara att köpa där) funkar jättebra mot min migrän åtminstone :)

2011-02-14 // 21:35:33
» Malin

Usch då. :/ Hoppas migränen blir bättre.

2011-02-14 // 22:35:58
» Carro

krya! såhär i efterskott! ;)

lycka till!

2011-02-16 // 16:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback