Lördag

Testade en ny sadel idag igen, men tror inte det blir den :/  var som att sitta i en fotölj, otrlogit bekväm. Men sadeln var ostadig på ryggen. Dock tröck den inget pga. den kraftiga cutbacken. Letar vidare efter sadel. Ska dock rida lite längre imorgon och testa den en gång till :) så ser jag.
Tove hade dock kanske en på G.

Nu ska jag fixa lite cupcakes och sen sova en stund inna middagen. Är otroligt trött så.

Skulle inte sitta helt fel med vår nu.




» Carro

Nej, vår skulle inte vara helt fel.

Jag håller på längtar i hjäääl mig efter sommaren!!

2011-02-26 // 17:04:25
» Malin

JAG ÄR TILLBAKA! ;D Saknat mig? Klaart du har. Läste att du vart till Sverige och hittat på massor med annat kul. Som avv vara förskyld osv. (Jääätte kul.) Hoppas att du är bättre nu. <3 ^^ Lycka till med sadeln. :)

2011-02-26 // 22:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback