Roshildur

Kom just hem från Rosa, rejält omtumlad. Hon hade av mig idag, hade prescis travat och saktade av till skritt och gav henne långa tyglar. Jag släppte höger stigbygel för att fixa den (den hade tvinnat sig) mitt i allt börjar rosa trava, jag försöker samla tyglarna men hon märker att jag inte har kontroll och hon drar iväg -.-
Jag åkte snett och hon sprang snätt med huvudet och mitt i allt låg jag mitt på vägen. Snäll tant som kom tillbaka i alla fall :)

Skoldagen var rätt slö, vi skrinnade inte på gymnastiken vi var inne i hallen och spelade pingis och så, och manda och jag var mest sura på varandra ;) haha. Sen slappa timmar resten av dagen.

Lite bilder













» Carro

haha bushäst!

2011-02-12 // 15:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback