Trötter

Var och red Rosa idag :) travade i korallen och ställde henne, hon var riktigt duktig. Sen red jag på raksträckan på åkern. På hemvägen skulle jag ta lite gallopp, kanske inte så smart ;)  ner med huvudet och iväg i djupa snön. Rosa tyckte inte vi skulle stanna före lite längre ner. Tur att jag hölls på trots att stigbyglarna for.
När jag kom längre ner på åkern busade Sambó rejält också. Tror det var bushästarnas dag ;D haha. Så hoppade av och promenerade henne för hand sen.

Har just haft kalas :) fått lite kläder och mest pengar. Nöjd!
Sen vet jag ju var jag får till av mamma & pappa (:

Nu ponnyakuten sen repetera finskaprovet. Hoppas ni har haft en bra söndag :)!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback