Måndag!

Kom just från hilda, fixade och gav henne kraftfoder och borstade av henne och kollade skorna och så. Tyckte det hörde som nån glappade igår när jag red men var säkert bara broddarna mot isen,  Skorna satt bra i alla fall :)
Imorgon ska jag ta en liten tur igen tror jag (=

Nu ska jag städa upp rummet lite,  har en ovana att stöka ner efter kanske 3 dagar igen ;)  haha!
Sen tror jag ska ta en promenad för att vara lite nyttig innan man tar itu med läxorna.

Fixar en bloggdesign, kommer upp i slutet av veckan kanske...?   Suttit och klurat med koderna men orkar inte mera idag...

Snart är det slut på dom mörka "tiderna" igen med ljus och så. Skönt med lite ljus så man får lite energi. Längtar efter våren & grönt nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback