Nystart här :)

Stänge av min gamla blogg pga. att jag inte orkade med blogspot iaf ;)  designdene började krångla med upplösning och sen folk som spammade med kommentarer som en diskution -.-         Ska i alla fall fixa upp designen och så kör jag på här ist :)

Var på en barbacka tur på rosa idag,  mys!  Underbart väder. Sen mockade mamma & jag fixade hö. Dock bara till rosa idag.  Kyd & Sambó sku och skos så.  Imorgon får hon vila.

Nu ska jag käka något och så blir det ponny akuten.  Nice ! http://svtplay.se/v/2303381/ponnyakuten/

Sen sova!

Min lilla tant &  "bus" Sambó får stå för två bilder idag :)





» Carro

Jasså så du börjaar här igen? xD

fattade inte jag Cx



nice att du är tillbaka iallafall!

2011-01-24 // 14:58:44
» Elin

Nämen min lilla busunge fick komma med på bild :D

2011-01-25 // 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback