Oaktiv

Jag orkar inte blogga på blogg.se just nu. Har inget att blogga om heller för den delen. Känns tråkigt att sitta & skriva om vad man har gjort på dagarna osv.

Bloggar på lindalindblom.blogspot.com <- obs! hästblogg ;) som jag funderar på att flytta till blogg.se...
Har dock inte fått klart allt på designen där ännu...

Så just nu & frammåt ingen bloggning här!


sv; ja men precis. =P

2011-01-07 // 15:52:51

sv; jag med :D Men tror tyvärr att jag är för lång (och för tung) för att tävla och så =/

2011-01-17 // 16:33:20
» Mina

Sv: Visst är de, men du har så rätt, att slänga ut 700-800 spänn på ett pannband känns lite väl häftigt :S Men de är ju så underbara... (A)



Underbart fin blogg :D

2011-01-22 // 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback