Snar helg!

En dag till sen helg :)  Kom just från tanten.  Red en liten sväng och tränade på lite tempo växklingar / övergångar. Duktig, men på slute flippade hon ur och ville springa. Så lät henne göra det en bit :)  sen på grusvägen hem skulle jag göra lite skänkelvikningar men det gick hon inte med på, studsade och busade.  Ojoj, märks att hon fått tagit det lugnt. Längtar efter vår & tävlingssäsong...

Nu ska jag fixa lite läxor,  imorgon skrinning på gymnastiken. Blä!

Jag gillar kittys "mord blick" haha ;)



» Carro

asså den där katten ger mig rysningar...

Kan bero på att den liknar mycket på vår förra!!

2011-01-27 // 20:35:49
» Malin

Min tjockis-katt! ;D <3

2011-01-28 // 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback