Söndag

Har prescis ätit middag, och kollat ponnyakuten klart :)  Nu ska jag grädda lite bullar och läsa på engelska ord tror jag :) Var och red rosa idag, mys. Travade ganska mycket och ställde henne och så. Tog även bort nosgrimman på hennes nya träns så blir att köra så :)

Får sadel i 15 års present nu i februari och sen i vår när snön en borta blir det moppe. Fast jag skriver kortet snart endå.

Blir en syntet dressyr sadel :)  tror det blir bra för min sits och rygg och mjuk för rosa.
Som denna, fast den på bilden är dock allround :)



» Elin

Har en Piet Hoyos Sport tillsalu ifall ni vill prova på Rosa :)

2011-01-30 // 19:22:51
» Carro

Kul!:DD

Men är det verkligen smart att köpa sadel nu? Den kanske inte passar på din "nästa häst" ;)

2011-01-31 // 10:02:12
» Malin

Sadel OCH moped? Bortskämda unge! ;) XD Haha, nämen hoppas du hittar en som passar.

2011-01-31 // 14:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback