Tidsfördriv.

PERSONLIGT
Vad heter du: Linda Lindblom
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Ronja, Daniela
Vart bor du: Finström
Hur lång är du: ca. 161
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Just nu mörkbrunt, annars ljusbrunt

KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka: Ingen
Vad använder du just nu för skor: Mest ballerina eller sneakers
Favoritfärg på kläder: Svart, grå eller något färglatt typ.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Nya jeanshorts, linnen och sånt.
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Olika.

SENASTE PERSON SOM
Du sov i samma säng som: Jag kommer inte ihåg.
Du pratade med: Conny
Du gick på bio med: Kommer inte ihåg, haha
Du gick på stan med: Malin tror jag?
Du kramade: Rosa, haha.  Eller Malin då, rosa är ingen person.
Som såg dig gråta: Ingen aning.
Skällde på dig: Pappa, haha.
Skickade ett e-mail till dig: Facebook.

HAR DU NÅGONSIN
Sagt jag älskar dig och menat det: Jadå.
Bråkat med ditt husdjur: Ja, jag och Dag otto bråkar jämt.  haha ;)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej.

STUFF
Är du ensam nu: Ja
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Jodå

EXTRA STUFF
Vad är du mest rädd för: Mycket
Vilka kläder sover du i: Olika.
Vart vill du gifta dig: Jadu?
Vem hatar du verkligen: Hm..
Varit kär: Jao.
Kör du bil: Nej, haha.
Har du ett jobb: Neej.
Är du ett hälsofreak: inte speciellt nej. haha
Har du någon tatuering: Nej.
Har du någon piercing: Jao, om öronen räknas?

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
Gråtit: Nej.
Köpt något: Nej
Sjungit: Ja.
Sagt jag älskar dig: Nej.
Träffat någon ny: Nej.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Rosa, haha.
Kysst någon: Nej.

VILKEN
Tidning läser du: jag läser typ aldrig tidningar
Buss åker du oftast: Isåfall den till stan
Frisyr har du: Jadu, ustläppt
Dag fyller du år: 8 feb.

SENASTE
Film du såg: The perfect storm.
Sak du stal: Jagvetinte..
Låt du lyssna på: Disturbed - I'm alive
Mat du åt: en smörgås.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback