Dag 01 – Om mig

Mitt namn är Linda Lindblom och jag är 15 år gammal. Jag är är född 1996 och fyllde alltså 15 i år. Jag är cirka 162 centimeter kort och har mörkbrunt hår. Jag bor i ett hus på Åland med min mamma, pappa & store bror. Sen har jag också 4 kaniner hemma och en häst på foder, som dock inte står hemma.



Jag går i 8:an i Ghs i intriktningen Språk & kultur. Efter högstadiet blir det antagligen handels eller vård annars någon annan skola, vilket jag inte bestämt mig om ännu.



Mina största intressen är Ridning & Hästar som jag sysslat med sen jag var 7 år gammal. Just nu har jag en foderhäst vi namn Roshildur men hon är tyvärr skadad så jag rider inte något mycket nu. Före det va jag halvodervärd till en liten Welsh Cob vid namn SHarm och så red jag på midgård Islandstall.



Annars gillar jag att fotografera, pyssla och trixa på datorn & vara med kompisar.

Jag är oftast sprallig, pratglad & högljudd :P

Det var lite om mig :)  fråga om ni undrar något mera.


» Malin

Naah vad söt du är på alla bilder. ;D Haha, sista bilden. <3 XD Minnen... Och jag visst eite att du funderade på vård, fy dig som lämnar en sådan detalj. ;)

2011-03-26 // 12:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback