Måndag.

Sitter och lyssnar på musik. Ska försöka ta mig ut och städa upp i kaninburarna, vilket var ett tag sedan. Sen ikväll blir det tv, slappa och engelska. Idag har jag vart ut och gått med hilda en liten bit :) hon värkade nog på ganska bra humör. Gick dock bara en kort runda, tar det lite försiktigt i början. Och enligt veterinären kommer hon bli en normal ridhäst igen :) vi pratade med idag. Bara en lång och försiktig vila och igångsättning krävs. Dock inga tävlingar.
Sen har det hänt lite annat :) Glad.  Skriver mera sen.

Nu ta sig ut en sväng och få något gjort :)





» Malin

Vad har hänt, vad har hänt! :'D JAG VILL VETA! Jag tvingar dig att berätta vad som hänt. *ger Linda mordisk blick*

2011-03-07 // 19:45:09
» Carro

nämen vad trevligert!

du måååste berätta i mrn! ;D

2011-03-07 // 20:53:25

Kika din mejl ;)

2011-03-08 // 09:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback