Rainy day.

Idag har det nog smält lite ute i alla fall :)  regnade ute nu, var just ut en snabbis så. Är för första gången glad för lite regn ;) annars brukar det vara dåligt med det. Kvällen har spenderats med att Plugga historia, eller försökt. Ska just gå och läsa igenom det igen, käka något och sen sova. Riktigt energilös, usch.

Skolan var slö.
Lektion 1 - Gick igenom eng. text och gjode övningar
Lektion 2 - Skrev på tidningen till Islandsprojektet i profilen.
Lektion 3 - Gick igenom hissa till vår svenska tidning
Lektion 4 - Lyssnade på karsten i 45 minuter som babblade om noter.
Lektion 5 - Pluggade på prov.
Lektion 6 - Pratade om lungor och rökning typ.

Så min dag har varit riktigt trög. När jag kom hem så satte jag mig vid datan och det gjorde jag typ tills jag käkade middag.

Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall :D




ja, de ha varit slööött! de måste hända ngt snaart! D:



mihi

2011-03-22 // 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback