Sjukling.

Vaknade vid halv 11 imorse. Gick upp och lagade frukost och mockarutor. Mums. Sen bar det av till hilda :)  fixade hö och mockade. Sen var jag och skulle rida, efter att jag gått med henne en bit hoppade jag upp. Hon stressade omkring och höll på. Lite nere på gesterbyvägen började hon gå ojämt och snubbla. Så hoppade av, hon andades jätte konstigt och så. När jag var tillbaka mette jag febern och kollade hovarna. Började pulsa i benen och så.

Mamma rang vetten ikv. Dom kommer o. kikar och ger henne medecin immorrn antagligen. Troligen inflamerat i leden/senan annars pratade han om fång :S  hoppas inte!
Hoppas hon blir bra i alla fall. Hon var jätte häning ikv också :/


Vart i skolan i kväll i 3 timmar också, pratade och läste olika böcker. Haha konstigt. Nu tv och sen sova.

Nu vart detta ett långt inlägg, men aja. Gunatt allihopa!



Vi var och kikade och kände lite på henne nu ikväll. Hon var inte varm då men på hennes vänstra framben hade hon en "knöl" eller vad man ska säga. Iallafall verkade hon lite piggare och sprang i hagen :), men gillade inte riktigt när man kände på hennes vänstra framben.



Hoppas det ordnar sig!

2011-03-03 // 21:27:10
» Malin

Hoppas att det ordnar sig! Du fåe meddela mig hur det gick sen.

2011-03-04 // 10:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback