Stressdag

Hatar sånhära stressdagar. Först jobbig skoldag med alltför långa lektioner. Sen åkte jag till hilda tanten och fixade, hon var på goshumör. Haha :) bustant. Nu ska jag snart äta lite dillkött och sen plugga lite snabbt.
Sen iväg på skribbba. Usch.  Stressdag.

Imorgon ska jag också hämta två sadlar från tove :)

Tur att vi har en dag kvar och sen ledigt på torsdag dag :) då ska jag sova och fara ut och rida.

Min andra ridjacka gick sönder idag -.-  kan ändå använda dom men måste trä dom över huvudet. Dragkedjan pajjat. Ska kanske beställa hem en ny. Men brun eller röd?    har en svart nu.




» Malin

Brun är ju mera naturellt och inte lika "skrämmande" som rött (även om Rosa inte är den rädda typen) men rött är nog snyggast. ^^

2011-03-01 // 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback