Varmt.

Idag är det suuuper väder :)  synd att det hinner bli mörkt innan jag kommer iväg och rider.
har vart duktig och städat och diskat i köket samt lagat mat :)  känner mig duktig.
Nu ska jag ta på mig ridkläder och just åka mot tranvik efter sadel/sadlar :D

Ikväll ska jag försöka jobba ner henne ordentligt i en mjuk from. Dock bara i skritt och lite lite tölt om hon blir ordentligt mjuk :)

Såhär ser hon ut när hon skjuter upp nacken i tölten ->




» Elin

Sambó är lite lika så har jobbat ganska mycket med det. Så ett tips är att jobba mycket på böjda spår och bakdelsvändningar. Sen att korta tölten men mycket aktivitet i bakbenen och bara försöka gå upp i långsam tölt och hålla på mycket med övergångar från skritten till tölten :)Lycka till! :)

2011-03-02 // 16:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback