Veterinärbesök.

Stannade hemma idag, kännde mig förkyld och hade ont i magen när jag vaknade så. Senare åkte jag i väg till Rosa. Då kom P. Saul dit och kollade. Han kännde lite på henne och så sprang vi lite. Något med senan sa han att det var.
Men vetten var på travbanan så var dit och ultrajudade hennes ben, Hon hade en gammal skada såg han och sen ny vattenfyllning i ena senan. Så det var ju lite tråkigt :/  men till lika är hon gammal också.  Så nu blir det vila och hon blir promenad häst.

Nu ska jag hjälpa till att laga tacos och ikväll ta det lugnt. Imorgon ska Rosa få vila tror jag :) efter allt detta.



» Carro

Nej vad tråkigt! :(

Men tror du att om hon skulle få vila ett lite längre tag skulle de gå över?

för efter förra hältan vilade hon ju inte så länge...

2011-03-04 // 21:37:25

Hej igen! Okej :/

Jag evt ju inte hur mke du kan om horsemanship och sånt men du får säga till om jag ska hjälpa dig eller nått för jag har ju gått någta kurser och det är alltid bra att iallafall diskutera för ja...de e iaf! :D

2011-03-05 // 09:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback