Dålig uppdatering...

Sorry för den extremt dåliga uppdateringen. Har inget att blogga om direkt så. Helgen har vart ganska lugn, vädret har vart lite till och från så. Rosa har börjat fått ordentligt med exem också, usch. Inte kul. Sen är det bara ca. 2 veckor till dom ska hem. Tiden har gått fort, får se om jag fortsätter med henne där i sommar eller om jag letar vidare efter annan häst..  Idag mår jag inget vidare igen,  suck.  Trött, magont och allmänt nere. Men det blir väl bättre.  Snart sommarlov,  längtar!

Ska se om jag ska orka göra något åt bloggdesignen nån dag också..


Nu har jag tråkigt och sitter och lyssnar på musik.  Jag ♥ HIM.   haha :) 

Him - Beautiful


Him - Right Here In My Arms


Him - Join Me In Death



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback