Happy. not.

Har precis käkat lite  tacos,  mums :)  Sen så har vi kollat upp id bricka på nätet lite till konfirmations present. Blir en större modell med större kjed :)  så blir att kolla i stan imorgon.  Sen har elgiganten fejlat så min telefonräkning har gått lite högt. Suck.  

Så till något ännu värre,  moppen jag ville ha är om drevad, (vilket inte stör mig) men det  går tydligen inte att fixa om det till besiktning.  Jag kan alltså inte registrera den med åländsk nummerplåt.  Suck säger jag bara. och vad jag vet måste man besikta om man tar från sve?


aja.  Nu ska jag käka något gott och se på tv resten av kvällen :)







» Elin

Om de är krassarna du menar så är de bara att byta till orginal (fara till jussis istan och köpa nya orginalkrassar för några euro) om det bara är det med den, om den inte förövrigt är trimmad då :) Så går det att besikta sen :) Jaa, alltså det var Jonte som berättade det, jag är inte så pro på sånt ;)

2011-05-06 // 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback