Trött.

Är extremt trött,  inte blivit mycket pluggat idag.  Har ingen energi kvar, skulle kunna sova fram till sommarlovet nu. Kollade lite på täby galopp också :)  jag älskar miljön av trav/galopp banor. Har alltid vart intresserad av galopp av ridsporten. När jag var liten läste jag mycket böcker och fakta böcker om galopp. Dock har islandshästarna tagit plats i mitt liv istället :) antagligen eftersom inte galopp är vanligt på Åland. Dock testade vi lite på ett ridläger ett år,  kul :D  haha.

Skulle dock vara kul att åka till sverige efter nian och börja jobba som lärling för en tränare. Man får ju börja med det när man är 15.  Man kan ju tänka lite i alla fall :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback